شناسهٔ خبر: 176768 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فراخوان عمومی واگذاری اراضی تجاری، تفریحی و درمانی در پرند

پرند شرکت عمران شهر جدید پرند با فراخوانی از واگذاری تعدادی زمین تجاری، آموزشی، ورزشی، درمانی و تفریحی_ توریستی از طریق سامانه ستاد ایران به صورت اقساطی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید پرند با فراخوانی از واگذاری تعدادی زمین تجاری، آموزشی، ورزشی، درمانی و تفریحی_ توریستی از طریق سامانه ستاد ایران به صورت اقساطی خبر داد.

بر همین اساس، مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد ایران تا ۵ مهر و مهلت ارایه پیشنهاد قیمت نیز ۱۵ مهرماه امسال اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵٧۴١٣٠٠٠-٠٢١ داخلی ۵٩٩ یا ۵۶٧٩۵۵٨٠ تماس حاصل کنند. همچنین مشاهده نقشه و قیمت قطعات، شرایط واگذاری و نحوه شرکت در سایت ستاد ایران موجود است.

بر اساس این فراخوان، شرکت عمران شهر جدید  پرند، حسب بیست و چهارمین جلسه هیات مدیره  مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در نظر دارد؛تعداد محدودی از اراضی و واحدهای احداثی خود با کاربری های تجاری، ورزشی، تفریحی-توریستی، فرهنگی، آموزشی و درمانی با شرایط مندرج در جدول فراخوان و از طریق فراخوان عمومی (بصورت اقساطی) با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مزایده ۲۰۰۳۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۳ به صورت الکترونیکی  واگذار کند.

نوع و تضمین شرکت در فراخوان شامل ارائه ضمانتنامه بانکی(معادل پنج درصد قیمت پایه) با حداقل اعتبار ۳ ماهه به نفع شرکت عمران شهر جدید پرند و یا واریز وجه به حساب سپرده شماره ۴۰۰۱۰۳۷۹۰۷۱۴۵۷۲۹ (شماره شبا ۷۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۷۹۰۷۱۴۵۷۲۹IR) است.

همچنین (شناسه واریز ۹۶۰۲۸۵۱۲۰۱۸۵۱۲۰۱۵۸۸۷۷۴۳۶۹۱۲۷۲۹ ) نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه سپرده شرکت عمران شهر جدید پرند قابل پرداخت در کلیه بانک‌ها از طریق سیستم ساتنا و پایا است. 

شناسه ملی شرکت عمران: ۱۰۱۰۰۰۹۹۳۹۸ –  شماره ثبت: ۷۸۴ کد اقتصادی: ۴۱۱۱۴۵۶۹۹۸۷۸  کدپستی ۳۷۶۳۷۸۵۱۵۵ (در صورت شرکت در فراخوان بیش از یک قطعه ضمانتنامه هر کدام بایستی جداگانه ارائه شود –در ضمن ضمانتنامه باید به نام فرد یا شرکتی که در فراخوان شرکت می‌کنند صادر شود.)

نداشتن چک برگشتی در پایگاه داده بانک مرکزی و داشتن چک صیادی جدید (بنفش) بنام برنده فراخوان الزامی است.

مهلت شرکت در فراخوان و تحویل اسناد و پیش‌نویس قرارداد پس از مطالعه دقیق و تکمیل و امضا و  بارگذاری آن در سامانه آن به شرح ذیل است:

۱ – دریافت اسناد از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از مورخ ۲۶ شهریور تا مورخ ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰ و پیشنهاد قیمت  در سامانه تا مورخ ۱۵ مهر امسال ساعت ۱۹:۰۰ است.

درصورت عدم دریافت اسناد قطعه مورد نظر از سامانه ستاد در زمان تعیین شده، قادر به ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه نخواهید بود.

۲–  مهلت تحویل اصل اسناد،مجوزها و ضمانتنامه به شرکت: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ ساعت ۱۶:۰۰

۳ – محل تحویل اسناد،مجوزها و اصل ضمانتنامه یا فیش واریزی بانکی (بعد از بارگذاری در سامانه) : دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند

۴ – تاریخ  بازگشایی پیشنهادات  دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳  راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح (سالن اجتماعات شرکت عمران پرند)

*کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی و کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات و شرایط  از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس  www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است متقاضیان مراحل ثبت نام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه–  ۱۴۵۶  سایت سامانه   www.setadiran.ir

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به آدرس : کیلومتر۳۰ آزاد راه( تهران– ساوه )شهر جدید پرند –بلوار شهید سردار سلیمانی- فاز ۴-خیابان ۲۲ بهمن -خیابان ۱۲ فروردین -شرکت عمران شهر جدید پرند- اداره املاک و یا وب سایت شرکت عمران به آدرس ذیل مراجعه کنند.

www.parand.ntdc.ir  تلفن تماس  :  ۵۷۴۱۳۰۰۰ داخلی ۵۹۹  یا ۵۶۷۹۵۵۸۰

دارا بودن موافقت اصولی یا مجوز معتبر یا تعهدنامه محضری(تعهدنامه ۶ ماه در دفترخانه رسمی  مبنی بر اخذ مجوز -طبق فرم بارگذاری شده در سامانه) درخصوص قطعات با کاربری های خاص از جمله آموزشی ،تفریحی ، فرهنگی ، درمانی ،  ورزشی و … و بارگذاری در سامانه ستاد و ارائه آن در زمان شرکت در فراخوان الزامی می باشد. در ضمن ارائه طرح مصوب و برنامه زمانبندی اجرای طرح که به تایید مرجع صادر کننده موافقت اصولی و شرکت رسیده باشد و مستندات توان مالی ساخت پروژه (گردش حساب یکساله و سند مالکیت اموال منقول و غیرمنقول)  و ارائه تعهدنامه رسمی جهت ساخت، عدم تغییر کاربری، اتمام و اخذ پایان کار در مدت قرارداد و پروانه ساختمان در زمان انعقاد قرارداد نیز الزامی می باشد.( با مطالعه دقیق و رعایت کلیه شرایط مندرج در اسناد فراخوان از جمله بند” ۹″ و ضوابط و اطلاعات شرکت در فراخوان)

_ چنانچه شرکت کنندگان در فراخوان دارای مطالبات قطعی بیش از میزان سپرده تودیعی مقرر باشند، مطالبات مزبور به میزان سپرده مورد نظر منظور و از تودیع نقدی سپرده معاف خواهند بود. ( ارائه تاییدیه واحد مالی برای هر قطعه به صورت جداگانه)

_ برنده فراخوان مکلف به واریز مبلغ نقدی یا اعلام مطالبات ( تاییدیه مالی) ظرف مدت مقرر در نامه ابلاغ واریز وجه شرکت عمران و مطابق شرایط جدول فراخوان عمومی فروش املاک و اراضی ۳-۱۴۰۳ است.

_  قطعات با وضعیت موجود واگذار میگردد و متقاضی مکلف به حضور در محل، بازدید قطعه مورد نظر و بررسی کلیه جوانب مورد معامله اعم از توپوگرافی و عوارض زمین و غیره… است.

اشخاص حقیقی یا حقوقی که به شرکت عمران بدهکار باشند حق شرکت در فراخوان را نخواهند داشت.

قانون (منع مداخله صاحب منصبان دولتی – وزرا و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب ۱۳۳۷) جاری است.

فراخوان عمومی واگذاری اراضی تجاری، تفریحی و درمانی در پرند