شناسهٔ خبر: 176892 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با صدور پیامی ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان  مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد باعظمت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
اللهم صل علی محمد و آل محمد»
« پیامبر اکرم(ص) فخر آسمان و زمین و پیام آور رحمت و وحدت در بین مسلمانان است و در سراسر عمر پر برکتشان نوید دهنده برادری و دوستی در جامعه اسلامی بودند.
پیامبر عظیم الشان اسلام در عصر تاریکی و جهالت آن روز جامعه، متعالی ترین دستورات را برای جامعه بشری به ارمغان آورد و امروز مسلمانان می بایست با بکارگیری این دستورات و پیروی دقیق از فرامین و سیره آن رسول گرامی (ص) جامعه اسلامی را به قلل رفیع افتخار و عزت نائل سازند.
تقارن میلاد آخرین پیام آور الهی با ولادت امام صادق (ع) تبلور جاودانگی عشق خالق بر بوم هستی و مایه مسرت امت محمدی و ذریه علوی است، اینجانب ۱۷ ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) را به محضر امام زمان(ع)، کارکنان راهداری استان، مجموعه حمل و نقل و عموم مردم تبریک و تهنیت عرض مینمایم.