شناسهٔ خبر: 176893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس 

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی فقیه زمان و با تاسی از نهضت عاشورا و کربلا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدا می داند.

بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت خاتم الانبیا، حضرت محمد مصطفی (ص) پیام آور صلح و دوستی و حضرت امام جعفر صادق (ع) پرچم دار شاهراه ولایت علوی و تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل و شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای خدمت، مدافعان حرم و سلامت را گرامی می دارم و از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش مردم عزیز کشورمان و اتحاد و همدلی امت اسلامی را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری خواستارم.