شناسهٔ خبر: 176903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

علیرضا قاری قران / اصفهان علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن ۳۱شهریورماه سالروز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام غرورآفرین هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک گفت.  

در متن پیام آمده است:  

بسم ربّ الشّهداء و الصدّیقین 

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌ های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده است و امروز به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل گشته و چشم امید ملت‌ های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده است، بی شک مدیون ایثارگری‌ های فرزندان برومند این مرز و بوم است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.  

جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی و نیز شکست دشمن، افتخاری عظیم را برای کشور و انقلاب به ارمغان آوردند. دفاع مقدس، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا و ایثارگران، فرا رسیدن ایام مبارک هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی ایران و ایرانی را تحت ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.