شناسهٔ خبر: 177027 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل اعلام کرد:

پروژه ۴۶۰ واحدی نهضت ملی شهید داور یسری اردبیل در مراحل پایانی

پروژه 460 واحدی نهضت ملی شهید داور یسری اردبیل در مراحل پایانی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل پروژه۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهید داور یسری اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید میدانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و برخی از مدیران استانی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل اظهار کرد: پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه اردبیل با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در مراحل پایانی و تکمیل قرار دارد.

وی افزود: با اتمام و تکمیل ۴۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهید داور یسری و تکمیل معابر عمومی و زیرساخت‌ها، واحدهای مسکونی تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدید میدانی خاطر نشان کرد: این واحدهای مسکونی به صورت دو خوابه و در بلوک های ۱۰ واحدی احداث شده است.

علامه همچنین تاکید کرد: واریز به موقع آورده نقدی متقاضیان و مشارکت بانک‌های عامل در روند پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی تاثیر گذار و حائز اهمیت است.

عضو شورای مسکن استان ادامه داد: در مجموع تعداد ۲۱ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در چهار شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید جعفر خراسانی، نیایش و همچنین اندیشه شهر اردبیل در حال احداث است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام معاون امور عمرانی و سایر اعضای شورای مسکن تاکید کرد: اکثر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در شهرک های شهید سلیمانی و اندیشه اردبیل در مرحله دیوار چینی و نازک کاری قرار دارد.

لازم به یادآوری است میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به همراه جمعی از اعضای شورای مسکن استان و برخی از مدیران دستگاه‌های خدمت رسان ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل، از عملکرد و اقدامات خوب اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در راهبری این طرح مهم و ملی قدردانی کرد.