شناسهٔ خبر: 177217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

تلاش مضاعف لازمه تحقق سریع‌تر اهداف و برنامه‌های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

ظ مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری خطاب به روسای ادارات گفت: لازمه تحقق اهداف و برنامه های مجموعه راه و شهرسازی استان، تلاش و همت مضاعف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونان اداره کل راه و شهرسازی، روسای ادارات و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

این جلسه که با هدف هماهنگی بیشتر، بررسی و احصاء موانع و مشکلات و پیگیری امور محوله برگزار شد با ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی استان توسط هیئت اجرایی انتخابات آغاز شد.

حسن مهرآمیز رئیس هیئت اجرائی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به اهمیت این انتخابات و ضمن تشریح شیوه نامه برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۳ و اقدامات انجام شده عنوان کرد: با تمام توان جهت برگزاری سالم و بی عیب و نقص انتخابات تلاش خواهیم کرد.

در ادامه جلسه سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به موضوعات مهم مطرح شده در نشست مدیران کل راه و شهرسازی استان ها با مقام عالی وزارت و ترسیم چشم انداز جدید جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها افزود: تحقق اهداف و برنامه های راه و شهرسازی در استان مستلزم تلاش و همت مضاعف کلیه همکاران در بخش های مختلف اداره کل است و روسای ادارات به ویژه روسای ادارات شهرستان باید با نگاه ویژه ای امور محوله را پیش ببرند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت جلسه شورای اداری یادآور شد: روسای ادارات در این جلسه فرصت دارند تا تمامی مشکلات و موانع موجود در روند اجرای پروژه های خود را مطرح نمایند و با توجه به حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز فرصت مغتنم است تا هر مشکلی در این حوزه مانع عملیاتی شدن پروژه هاست، طرح و بررسی شود.

در ادامه این جلسه روسای ادارات شهرستان به ارائه گزارشی مختصر از روند اجرای پروژه ها پرداختند و موانع و مشکلات موجود نیز جهت بررسی و پیگیری مطرح شد.