شناسهٔ خبر: 177480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارزیابی عملکرد راهداری گلستان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طی نشستی با معاونین و روسای ستادی اداره کل به بررسی نقاط ضعف و قوت موجود در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای ارزیابی ۱۴۰۳پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در هفدهمین جلسه شورای معاونین و کمیته راهبری تحول اداری، به نقاط ضعف و قوت موجود در شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال جاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به نگاه‌های مثبت مسئولان قضایی و امنیتی استان، انتظار می‌رود که برای حفظ وضعیت موجود و ارتقای عملکرد مجموعه، بهتر از گذشته عمل شود.

وی افزود: اداره کل در دو سال متوالی با کسب رتبه‌های برتر در ارزیابی‌های سازمانی و استانی، نقش موثری در حفظ و ارتقای وضعیت ایفا کرده است.

مصدقی ادامه داد: موضوعات مختلفی از جمله راه‌های روستایی، روکش آسفالت، ابنیه فنی، بخش ترانزیت و کارت هوشمند، فعالیت‌های گسترده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که برای خدمات‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم به توجه بیشتری نیاز دارد.

به گفته وی، تلاش و امید به خدا موجب کسب موفقیت‌هایی می‌شود که با پتانسیل و ظرفیت موجود و صرف اعتبار لازم، رضایتمندی مردم را افزایش می‌دهد.

در این جلسه، مسائل رفاهی کارکنان، جذب اعتبارات، استفاده از ظرفیت‌های دهیاری روستاها، آمادگی‌های لازم راهداری با توجه به شروع فصل بارش‌ها و مدیریت هزینه‌های جاری و صرفه‌جویی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.