شناسهٔ خبر: 177522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان را کسب کرد 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی براساس نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، در محورهای عمومی و اختصاصی دستگاه برتر استان انتخاب شد و مورد تقدیر ویژه استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به دلیل فعالیت‌های متنوع و سازنده، موفق به کسب رتبه دستگاه اجرایی برتر استان شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار به وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اعطا گردید.

این اداره‌کل با مجموعه اقدامات منظم و برنامه‌ریزی شده طی سال‌های اخیر، برای دومین سال پیاپی در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرده است.

علاوه بر این، اقدامات جهادگونه این اداره‌کل در زمینه طرح نهضت ملی مسکن، توسعه راه‌های استان و ساماندهی املاک و تدوین طرح‌های توسعه معماری و شهرسازی، نقش مؤثری در توسعه استان ایفا کرده است.

کسب موفقیت‌های متعدد و رتبه‌های نخست برای مجموعه راه و شهرسازی، نشانه همت والای این اداره‌کل است که نشان می‌دهد در شرایط کمبود اعتبار و مشکلات اقتصادی، می‌توان برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.