شناسهٔ خبر: 177545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی بخشی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر

حمیدرضا فلاح - اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: احداث بخشی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر، بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حمید رضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی بخشی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر خبر داد و در خصوص وضعیت اجرای آن اظهار کرد: این طرح شامل ساخت ۹۲۰ واحد مسکونی در ۱۲ بلوک در شهر شاهین شهر است.   

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی از ۳ سال پیش آغاز شده است، افزود: ۲ بلوک آن  در مرحله نازک کاری و یک بلوک در مرحله سفت کاری قرار دارد.   

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بخش بزرگی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر پیشرفت ۹۰ درصدی دارند.  

وی بیان کرد: در صورت اختصاص تسهیلات در قالب آورده متقاضیان، دست کم ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر، به بهره برداری می رسد.  

به گفته فلاح، در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است.