شناسهٔ خبر: 17766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه‌فجر امسال انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان در خراسان جنوبی

افتتاح مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از۴۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در ایام دهه‌فجر به بهره برداری می‌رسد، گفت: این راه‌ها در قالب ۵۲ پروژه و با اعتبار ۸۵میلیارد تومان به سرانجام رسید‌ه‌است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مهدی جعفری درباره جزییات بیشتر این پروژه‌ها به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه امسال و همزمان با دهه فجر توانستیم بخشی از راههای استان را با اعتبار ملی واستانی به سرانجام برسانیم. امروز چهارشنبه -۱۴ بهمن ماه  - در مراسمی با حضور استاندار و برخی از مسئولان شهری استان، یکی از این راههای روستایی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این راه در روستای مخلاباد قرار دارد افزود: پروژه مشارکتی احداث جاده مخلاباد شهرستان سرایان به‌ طول ۶ کیلومتر و با اعتبار۴میلیارد ریال افتتاح شد که جاده سرایان را به این روستا متصل می‌کند. پیش از این مردم ۲هزار نفری این روستا برای رفتن به سرایان مجبور بودند زحمات زیادی را متقبل شوند.

جعفری اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه درشهریور ماه امسال‌ آغازشد و باپیگیری‌های به‌عمل آمده و زحمات اداره راه وشهرسازی سرایان ظرف مدت ۵ ماه به پایان رسید  که هم اکنون شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن هستیم.

این مدیرکل راه وشهرسازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام اشاره کرد و افزود: در مجموع بیش از ۴۵۰ کیلومتر راه شامل احداث، بهسازی و روکش آسفالت در ۶ماه گذشته انجام شد که همه آنها در این ایام و همزمان با سالگرد جشن‌های انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود :در این میان ۱۰۱کیلومتر راه روستایی در قالب ۱۷ پروژه و در ۲۷ روستا به بهره‌برداری می‌رسد و  ۲۸ کیلومتر نیز راه فرعی است که در کل استان پراکنده است. همچنین ۳۵۰کیلومتر هم روکش آسفالت داشتیم. به گفته وی همه این عملیات در قالب ۵۲ پروژه انجام شد. /

نظر شما