شناسهٔ خبر: 177689 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

راه‌اندازی نظام پیشنهادها برای مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی/ نتیجه همه تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی در «رضایت مردم» خلاصه می‌شود

ببینید | مراسم تودیع و معارفه مدیرکل و سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی نظام پیشنهادها و بررسی آنها به منظور مشارکت همکاران در تصمیم‌گیری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا انجم‌شعاع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات «کیانوش فتحی واجارگاه»، «همت علی شاه نظری» را به عنوان سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

رضا انجم‌شعاع گفت: مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی نقش مهمی در پیشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی دارد، زیرا مرکزی است که هم در حوزه نیروی انسانی فعالیت دارد و هم مدیریت منابع را عهده‌دار است.

وی با تاکید بر اینکه با ارزش‌ترین سرمایه در تمامی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، سرمایه انسانی است، توضیح داد: در حوزه منابع انسانی کارهای فراوانی انجام شده است که از همه همکاران در پیشبرد کارها تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مقام مسئول یکی از اولویت‌های اساسی این معاونت را ارتقای کرامت و منزلت همکاران شاغل در مجموعه وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که دنبال می‌کنیم موضوع معیشت همکاران است.

وی ادامه داد: خدماتی که همکاران در بخش مسکن و شهرسازی و همچنین بخش های حمل و نقلی ارایه می دهند تاثیر به‌سزایی در زندگی مردم و میزان رضایتمندی آنها دارد و به نوعی همه کار ما در دو کلمه خلاصه می‌شود و آن هم رضایت مردم است که امروز با حضور وزیر توانمند و خوب همه وظیفه ای مضاعف برای پیشبرد اهداف وزارتخانه را برعهده داریم و باید در این بخش تلاش کنیم.

این مقام مسئول بر ایجاد فرهنگ سازمانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی برای ارتقای نقش مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: ارتباط وزارت راه و شهرسازی با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی تقویت می‌شود تا در این رفت و آمدها و ارتباطات بیشتر بتوانیم گره از کار همکاران بگشاییم.

وی افزود: ساختار وزارتخانه، ارتباطات را تعریف می‌کند که در ساختار در حال ایجاد تغییراتی هستیم و اینکار حتما پیگیری می‌شود.

انجم شعاع توضیح داد: در حوزه آموزش که بخش مهمی از حوزه نوسازی محسوب می‌شود نیز کارهای فراوانی را در برنامه قرار داده‌ایم. در حوزه آموزش به دنبال آموزش‌های هدف دار و هدفمند برای همکاران هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر به کارگیری شیوه‌های مدیریت مشارکتی از پیگیری تعالی سازمانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

وی یکی دیگر از مواردی را که در برنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، راه‌اندازی نظام پیشنهادها و بررسی آنها عنوان کرد و گفت: علم و دانشی که در تک تک همکاران مجموعه وزارت راه و شهرسازی وجود دارد در نظام پیشنهادها قابلیت عملیاتی شدن دارد. در تلاش هستیم تا همکاران را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنیم.