شناسهٔ خبر: 177843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب طرح تفصیلی ۳ محله اهواز در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان خوزستان

کوچک پور خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از تصویب طرح تفصیلی ۳ محله اهواز  در جلسه کمیسیون ماده ۵  استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ شبنم کوچک پور، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به اینکه جلسه کمیسیون ماده ۵ در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، شهرداران و نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو کمیسیون ماده ۵، چندین مورد از موارد مطروحه بررسی، تدقیق و تعدادی نیز مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: طرح تفصیلی ۳ محله از شهر اهواز از جمله موارد مورد بررسی در جلسه مذکور بود که به تصویب اعضا رسید.

کوچک پور تصریح کرد: این محلات شامل ملاشیه، کوی رزمندگان و چنیبه سفلی می باشد. طرح تفصیلی محلات مزبور باتوجه به وجود مشکلات و معضلات اهالی محل با اولویت در کمیسیون ماده ۵ مطرح شد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: طرح تفکیکی زمین ۱۰ هکتاری به منظور تامین زمین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ویژه کارکنان شرکت گروه ملی در محله پردیس اهواز نیز در این جلسه به تصویب رسید.

وی با اشاره به بررسی دقیق درخواست های شهروندان در این جلسه اظهار کرد: در این جلسه ۷مورد درخواست های ارسالی به دبیرخانه کمیسون ماده ۵ بررسی و تعیین تکلیف شد.

کوچک پور افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین جلسه کارگروه امور زیربنایی و همچنین  جلسات کمیسیون ماده ۵ بصورت مستمر و منظم در راستای خدمت رسانی به شهروندان توسط همکاران پرتلاش معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار شده است.