شناسهٔ خبر: 177870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجهیز راهداری خوزستان با خرید ماشین‌آلات جدید به ارزش ۸ هزار میلیارد ریال

ماشین آلات مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از هزینه کرد ۸ هزار میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات راهداری استان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: در راستای سرعت‌بخشی به عملیات بهسازی راه‌ها، از ابتدای سال جاری تا کنون، ۴۴ دستگاه ماشین‌آلات با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال برای استان خریداری شده است.

وی افزود: در بازه زمانی یادشده، تعداد ۲۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری نیز با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از احداث و تعمیر ۱۶۲ دستگاه ابنیه فنی در نیمه نخست ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این راستا، ۲۸ دستگاه ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال احداث شده است که از مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده در زمینه احداث، می‌توان به پل رودخانه‌ای کرخه (پل خسرج) اشاره کرد.

جولانژاد با اشاره به تعمیر ۱۴۰ دستگاه ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال در سطح محورهای استان، بیان کرد: تا پایان سال جاری نیز ساخت و تعمیر ۲۷۸ دستگاه پل و ابنیه فنی در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام خواهد شد.