شناسهٔ خبر: 17789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری سی و نهمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل در استان کرمانشاه

جلسه در سی و نهمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان کرمانشاه مقرر شد تمامی دستگاه های مرتبط با امر حمل و نقل، برنامه ها و راهکارهای خود را برای کاهش آمار تصادفات در جلسه آینده به این نشست ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در سمت رییس این کمیسیون ضمن تاکید بر اجرای عملیات های مرتبط با وظایف هر دستگاه به منظور کاهش سوانح جاده ای، به نقش کلیدی صدا و سیما در ترویج فرهنگ ترافیک و آموزش مباحث ایمنی در تردد اشاره کرد و خواست با حضور نماینده تام الاختیار در خصوص این مهم اقدامات لازم صورت گیرد.

عبداله بهادری دبیر این کمیسیون هم موضوع خط انتقال برق قزانچی و کرمانشاه را مطرح و تاکید کرد: حفظ ایمنی راهها، اجرای این پروژه را در صورتی امکان پذیر خواهد کرد که خط انتقال برق در بین دو ردیف نیوجرسی مهار شود و این امر تامین اعتبار ۵۰۰۰ میلیون ریالی را نیاز مند است.

گفتنی است در ادامه با استقبال نیک کردار از این موضوع قرار شد ضمن حمایت مالی از اداره کل راه و شهرسازی طرح نیوجرسی دو طرفه اجرایی شود.

بررسی نقاط کور جاده ای، بررسی موضوع تداخل حوزه های کاری ۱۱۰ شهرستانها، حضور نماینده شورای بیمه در جلسات و دعوت از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای حضور در جلسات آتی به پیشنهاد بهادری و همچنین ارائه گزارش کنترل تناژ کامیونهای حمل سیمان به اداره کل راه و شهرسازی از دیگر موارد تاکید در این نشست بود.

نظر شما