شناسهٔ خبر: 177926 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از ایوانکی خبر داد؛

۲۹۰ واحد مسکونی ایوانکی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

بازدید سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر به‌کارگیری تمامی امکانات برای تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکونی و آماده‌سازی‌ها در شهرهای جدید از تلاش برای تکمیل و تحویل ۲۹۰ واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و تعدادی از مدیران شرکت، روز گذشته ۱۱ مهر از پروژه‌های ۵۰۰ واحدی ویلایی نهضت ملی فهندژ به عنوان تنها پروژه قالب تونلی ویلایی کشور، ۲۰۰ واحدی ایمن سازان عرش، ۵۰۰ واحدی سازه کاره یکم، ۲۰۰ واحدی عمارت سازه و همچنین عملیات اجرایی آماده‌سازی زمین و پارک خطی در شهر جدید ایوانکی بازدید کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه واحدهای ویلایی مستقل ویژگی‌های مناسب و خاص خود را دارد، گفت: متقاضیان باید برای پیشرفت پروژه همراهی مالی در زمینه آورده خود را به تدریج و متناسب با پیشرفت پروژه داشته باشند تا پیمانکاران بتوانند در زمان مقرر واحدهای مسکونی را اتمام و تحویل دهند.

ملکی بر به‌کارگیری تمامی راهکارها برای تسریع در انجام پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: تصمیم‌گیری و ریسک‌پذیری مدیران باعث می‌شود پروژه‌ها با جدیت بیشتر انجام شود و سرعت بگیرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در جریان این بازدید، با هدف رفع مشکلات و بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها با پیمانکاران در زمینه ساخت، آماده‌سازی، محوطه‌سازی، همراهی بانک‌ها و دیگر موارد گفتگو کرد.

وی در جریان بازدید از پروژه‌ها و با توجه به روند پیشرفت پروژه‌ها زمان تقریبی افتتاح و بهره برداری برخی پروژه‌ها را اعلام کرد.

ملکی گفت: تلاش می‌کنیم تا ۲۹۰ واحد مسکونی شهر جدید ایوانکی که پیشرفت مناسبی دارند تا دهه فجر امسال افتتاح و تحویل متقاضیان شود.