به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان، حسن کلانتری، رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایهگذاری این اداره کل، در راستای ارتقای ایمنی سفرها و ایجاد نشاط و امیدآفرینی برای کاربران جادهها اعلام کرد: انجام بازدیدهای دورهای و مستمر به منظور ارتقای سطح خدمات به مسافران با ضرورت تنظیف و آراستگی نمازخانهها و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی انجام شده است.
وی گفت: در استفاده از توان همکاران حوزه راهداری در نظارتهای مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی با رویکرد تأمین رضایتمندی مسافرین و ارتقای ایمنی سفرها از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایهگذاری در خصوص مشکلات مجتمعهای خدماتی رفاهی افزود: برگزاری جلساتی با ارگانهای دولتی در جهت رفع مشکلات مجتمعها صورت گرفته است.
کلانتری ادامه داد: ۱۰۰ مورد بازدید از مجتمعهای در حال ساخت، صدور ۷ مورد موافقت اصولی، ۲۳ مورد تمدید موافقت اصولی، ۵۱ مورد بازدید و ۳۱ مورد رسیدگی به درخواستهای واصله از دیگر اقدامات صورت گرفته طی ۶ ماهه سال جاری است.
رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایهگذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان در پایان افزود: با توجه به اتمام پیک سفرها، همچنان بازدیدها با لزوم رعایت نظافت و پاکیزگی در سرویسهای بهداشتی، نمازخانهها، اتاق کودک، محوطهها، رستورانها و هایپرمارکتها در حال انجام است.