شناسهٔ خبر: 178143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۲۵ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمان

جابه جایی حدود 7 میلیون مسافر در نيمه سال 1403 از استان كرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از افزایش ۲۵ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، از افزایش ۲۵ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این مدت حدود ۷ میلیون مسافر از استان کرمان با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

عبداللهی افزود: جابه‌جایی این تعداد مسافر در ۶ ماهه اول امسال در قالب ۵۵۴ هزار سفر انجام شد که با توجه به تعداد مسافر جابه‌جا شده، رشد ۲۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت خدمات سفر و خدمت‌رسانی از مهمترین دلایل رشد جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی است، خاطرنشان کرد: سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مسافران و کاربران جاده‌ای است.