شناسهٔ خبر: 17856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۲۰ کیلومتر راه روستایی در الموت استان قزوین

افتتاح مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح بیش از ۲۰ کیلومتر راه روستایی در بخش الموت غربی شهرستان قزوین با هزینه‌ای بیش از ۵۳ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جعفر قزوینیان در این رابطه گفت: با حضور فریدون همتی استاندار قزوین اجرای عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت و همچنین لکه‌گیری و روکش آسفالت بیش از ۲۰ کیلومتر راه روستایی در بخش‌های مخلقت الموت غربی به بهره‌برداری رسید.

قزوینیان افزود: عملیات لکه گیری و اجرای روکش آسفالت راه روستایی بهرام آباد به طول ۱۰ کیلومتر یکی از این پروژه‌ها بود که با هزینه‌ای بالغ بر ۵/۲۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل در خصوص پروژه دیگر این برنامه گفت: عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی موشقین به طول ۷ کیلومتر نیز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید که اعتبار صرف شده برای احداث آن ۵/۱۷ میلیارد ریال بوده است.

قزوینیان همچنین عنوان کرد: از جمله پروژه‌های دیگری که توسط اداره کل راه و شهرسازی در رابطه با راه‌های روستایی منطقه الموت به اجرا درآمده زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی مشترک بویینک به طول یک کیلومتر، زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی سنبل آباد به طول یک کیلومتر و عملیات لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت راه روستایی فلار به طول ۵/۱ کیلومتر است که در مجموع ۸ میلیارد ریال هزینه داشته است.

این پروژه‌ها که در مجموع هزینه‌ای بیش از ۵۳ میلیارد ریال هزینه داشته به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، سید علی موسوی فرماندار قزوین، حامد مانی فرمدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و محلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نظر شما