شناسهٔ خبر: 17882 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر:

۵ پروژه راه و شهرسازی در شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

قاسم قاسمي مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري از افتتاح و بهره‌برداري ۵ پروژه راه و شهرسازي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي ايران با حضور استاندار و مديران استاني و شهرستاني در شهرستان لردگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان چهار و بختیاری، قاسم قاسمي با اعلام این خبر گفت: اين ۵ پرو‍ژه شامل ۳ پرو‍ژه در بخش راهسازي و ۲ پروژه در بخش فني و اجرايي كه جمعاً با اعتبار بالغ با ۴۴ هزار و هفتاد ميليون ریال كه مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار گرفت.

وي به تشريح مشخصات فني پروژه‌هاي افتتاح شده در بخش فني و اجرايي پرداخت و افزود: سالن چند منظوره بحران آلوني با اعتباري بالغ بر ۹ هزار و ۹۷۰ ميليون ریال و با مساحت بالغ بر ۱۳۵۰ متر مربع در بخش آلوني اين شهرستان و سالن تيراندازي شهر لردگان با اعتباري بالغ بر هفت هزار ۶۰۰ ميليون ریال و زيربناي ۹۱۱ مترمربع  كه شامل بخش‌هاي اداري و سالن‌هاي ۱۰، ۲۰ و ۵۰ متري است.

قاسمي در ارتباط با پروژه‌هاي راهسازي ادامه داد: اين ۳ پروژه در قالب راه هاي روستايي با اعتباري بالغ بر ۲۶ هزار و ۵۰۰ ميليون ریال شامل بهسازي و آسفالت محورهاي چرگن، سرقلعه به پل شهيد نژدي و سرقلعه به آنجو در بخش مركزي لردگان است.

مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري افزود: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا آخرین دستاوردها و عملکرد راه و شهرسازي برای بهره‌مندی بیش‌تر مردم مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار گيرند.

وی با تصریح بر اینکه مسیر پیشرفت در کشور هموار شده است، گفت: این روند زمان‌بر است و همه باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

گفتني است لردگان مركز شهرستان لردگان در فاصله ۱۶۹ كيلومتري از شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

نظر شما