شناسهٔ خبر: 179379 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دو کنترلر برگزیده روز جهانی مراقبت پرواز از فرودگاه مهرآباد انتخاب شدند

123 در مراسم روز مراقبت پرواز که با حضور کنترلرهای مراقبت پرواز از سراسر کشور در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، اسماعیل خبازی و حسن عامری به عنوان کنترلرهای برگزیده فرودگاه مهرآباد معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ در مراسم روز مراقبت پرواز که با حضور کنترلرهای مراقبت پرواز از سراسر کشور در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، اسماعیل خبازی و حسن عامری به عنوان کنترلرهای برگزیده فرودگاه مهرآباد معرفی شدند.

این انتخاب‌ها به دلیل عملکرد برجسته و تأثیرگذار این کنترلرها در مدیریت صحنه‌های مهم پروازی و ارتقاء ایمنی ناوبری هوایی انجام شد. اسماعیل خبازی و حسن عامری با سابقه‌ای درخشان، همواره در شرایط چالش‌برانگیز با دقت و حرفه‌ای‌گری به انجام وظایف خود پرداخته و نقش مهمی در حفظ ایمنی پروازها ایفا کرده‌اند.

برگزیدگان کنترلر مهرآباد در این مراسم گفتند: "این موفقیت نتیجه تلاش تیمی ماست و ما به همکارانمان افتخار می‌کنیم. هدف ما همیشه تأمین ایمنی و راحتی مسافران بوده است."

این مراسم فرصتی بود تا از زحمات تمامی کنترلرهای پرواز قدردانی شود و اهمیت همکاری و همبستگی در این حرفه برجسته‌تر گردد. انتخاب اسماعیل خبازی و حسن عامری به عنوان کنترلرهای برگزیده، به نمایندگی از تمامی همکاران، نشان‌دهنده تعهد و تلاش‌های مستمر آن‌ها و دیگر تیم‌های مراقبت پرواز در ارتقاء استانداردهای ایمنی پروازهاست.

به این ترتیب، روز مراقبت پرواز با تجلیل از قهرمانان آسمان و یادآوری ارزش‌های انسانی و حرفه‌ای به پایان رسید.