شناسهٔ خبر: 179456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری بیش از ۱۸ هزار نفر- ساعت دوره آموزشی در اداره کل راهداری خوزستان

راهداری خوزستان معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۶۴۲ نفر- ساعت دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، زینب اورکی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی، از ابتدای سال جاری تاکنون۶۰ ساعت دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: یک هزار و ۷۱۶ نفر- ساعت از آموزش‌ها برای مدیران و ۱۶ هزار و ۹۲۶ نفر- ساعت آموزش برای کارکنان بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی عمومی با عناوین تاب آوری در نظام اداری، فعالان اجرایی نماز و جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی برای همه کارکنان و دوره‌های آموزشی مدیریتی با عناوین مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت تعارض و فنون مذاکره، فنون اداره جلسات و مهارت‌های ارتباطی مدیران برای مدیران در سطوح مدیر کل، معاونین و رؤسای ادارات ستادی و شهرستان برگزار شده است.

اورکی به اهمیت آموزش درون سازمانی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌ها علاوه بر یاددهی مهارتی خاص منجر به نوآوری و خلاقیت در افراد می‌شود که این امر خود به شکوفایی سازمان کمک می‌کند.