شناسهٔ خبر: 179517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد؛

پیگیری روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد

نشست مشترک روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اصفهان پیگیری شد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛   نشست مشترک علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم شریف نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و شهرداران شهرستان‌ نجف‌آباد برگزار شد.  

این جلسه به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد و طی آن روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نجف آباد مورد بررسی قرار گرفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: ۱۷ بلوکِ در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهر نجف آباد بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.   

وی افزود: از افزون بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن شهر نجف آباد، طبق آخرین آمارها، بیش از هفت هزار نفر حائز شرایط بوده اند و از این تعداد بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند.  

قاری‌قرآن به مصوبه های این نشست اشاره و بیان کرد: پس از بررسی مقرر شد با پیگیری، خاک برداری و تسطیح زمین ۷۰ هکتاری در جنوب غربی نجف آباد انجام شود تا برنامه ریزی و اقدامات لازم در راستای الحاق به محدوده شهری به عمل آید.  

وی گفت: بررسی اراضی مازاد و توافق با مالکان برای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن نجف آباد، بخش دیگری از موضوع های بررسی شده در این جلسه بود.   

گفتنی است، شهر نجف آباد، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد.