شناسهٔ خبر: 17992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در تمامی راه‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری جریان دارد

جاده برف مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود بارش برف و باران در اکثر مناطق استان تمام راه‌های استان باز است و تردد در محورهای مواصلاتی جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري، شهرام ندیمی گفت: هم اینک در محورهای ارتباطی شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان بارندگی پراکنده برف و باران گزارش شده ولی اختلال تردد در این محورها وجود ندارد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری از بامداد امروز در تمامی محورهای اصلی و فرعی استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

ندیمی گفت: رانندگان هنگام تردد از گردنه‌های شمالی چهارمحال و بختیاری، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: ۳۸ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار و بیش از ۲۱۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در محورهای ارتباطی استان استقرار دارند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان است و مردم می‌توانند قبل از سفر با تماس با این شماره‌ها از وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

در اطلاعیه‌های هواشناسی بارش برف و باران برای امروز و امشب در تمامی نقاط استان پیش‌بینی شده است.

چهارمحال و بختیاری به عنوان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور، سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی دارد.

نظر شما