شناسهٔ خبر: 180706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به ۵۵۶ مورد درخواست مردمی در راستای پاسخ به صدای مردم

پاسخگویی به ۵۵۶ مورد درخواست مردمی در راستای پاسخ به صدای مردم در راه و شهرسازی خراسان شمالی رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پاسخگویی به ۵۵۶ مورد درخواست مردمی در راستای پاسخ به صدای مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، شیدا ناصری رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پاسخگویی مستقیم و دیدار چهره به چهره با هم استانی‌ها در راستای خدمتگزاری و افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع بین شهروندان و مدیران استانی صورت می‌گیرد که در این دیدارها شهروندان بدون واسطه به بیان مسائل و مشکلات خود می‌پردازند.

ناصری تصریح کرد: عمده مباحث شهروندان مسائل و درخواست های مربوط به حوزه های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،طرح نهضت ملی مسکن،مسکن مهرهای باقیمانده، ودیعه مسکن، نوسازی بافت های فرسوده، مطالبات پیمانکاران، استعلام فرم ج، کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی می باشد که دستورات لازم جهت پیگیری و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی به معاونین صادر می شود.

وی افزود: نحوه دریافت درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد،سامانه بازرسی، برگزاری میز ارتباطات مردمی در مراسم نماز جمعه، مراجعات حضوری به اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان و ملاقات مردمی با مدیر کل است.

ناصری ادامه داد: در ۸ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به ۵۵۶ مورد درخواست مردمی رسیدگی شده است که از این تعداد به ۱۵۴ مورد پاسخ مثبت و ۸۸ مورد پاسخ منفی و ۳۱۴ مورد مشاوره و راهنمایی شده اند.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در انتها با بیان اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی و رسیدگی به مسائل و درخواست های مردمی دیدارها و ملاقات های مردمی مدیر کل راه و شهرسازی در روزهای دوشنبه هر هفته به صورت مستمر برگزار می شود.