شناسهٔ خبر: 18090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در۱۰ ماه گذشته انجام شد

اقدامات ایمن‌سازی راه‌ها در کردستان

ایمن سازی مدیرکل راه وشهرسازی استان کردستان از جدیت آن اداره کل در اجرای اقدامات ایمن‌سازی در طول ۱۰ماه گذشته امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی به نقل از اداره‌کل راه وشهرسازی کردستان، محمد صادق وجدی گفت:باتوجه به نقش پراهمیت ایمنی و بنا به رسالت اصلی این اداره کل یعنی ارتقای ایمنی محورهای استان، اقدامات متنوعی ازجمله تهیه و نصب تابلو و تهیه سایر علایم ایمنی از جمله تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در سطح راه‌های استان انجام شده و علایمی همچون بال کبوتری، چشم گربه‌ای و سرعت‌گیر نصب شده‌است.

وجدی ادامه داد: در این مدت بالغ بر ۱۲۸هزار عدد تابلو و دیگر علایم ایمنی در محورهای استان نصب شده‌است.

وی با اشاره به نقش نقاط پرحادثه در بروز سوانح رانندگی تاکید کرد: تاپایان دی‌ماه امسال حدود ۶۵نقطه پرحادثه شناسایی و اقدامات لازم در زمینه آشکارسازی و ایمن‌سازی آنها صورت پذیرفته است .

وی عنوان کرد: اجرای خط کشی سرد نیز ازجمله مواردی است که در راه‌های استان به صورت طولی و جمعا به طول  ۲۱۰۰کیلومتر اجرا شده است.

وجدی در ادامه بیان کرد :در راستای ایمن‌سازی جاده‌های استان حدود ۱۴۰۰۰متر حفاظ بتنی و گاردریل نیز نصب ویک هزار متر گاردریل نیز بازسازی شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به نقش و تاثیر محسوس این نوع کارها در ازدیاد ایمنی گفت :برای این حجم عملیات بالغ بر ۷۴میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما