شناسهٔ خبر: 18119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روزهای پایانی دهه فجر؛

افتتاح ۱۳ پروژه حوزه دریایی و بندری با یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

محمد سعید نژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در آخرین روزهای دهه مبارک فجر به منظور افتتاح ۱۳ پروژه حوزه دریایی و بندری هرمزگان و بازدید از روند خدمات دهی به مسافران دریایی به پایتخت دریایی ایران سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در رأس هیاتی از مدیران ارشد این سازمان روزهای ۲۱ و ۲۲بهمن ماه جاری به استان هرمزگان به عنوان پایتخت دریایی کشور سفر میکند.

در جریان این سفر، معاونین دریایی و توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی کشور، نیز حضور دارند.

افتتاح ۱۳ پروژه حوزه دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر، بازدید از طرح توسعه بندر شهید رجایی و حضور در چند نشست تخصصی دیگر از جمله برنامههای روز نخست سفر معاون وزیر راه به استان هرمزگان است.

همچنین حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برگزاری نشست با تعاونی شناورداران بندرعباس، بازدید از بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور، بازدید از مجتمع کشتی سازی مدکندالو و همچنین ارزیابی خدماتدهی به مسافران دریایی کشور و نظارت بر جابجایی ایمن مسافران در روزهای تعطیلات بهمن ماه در بنادر مسافری پهل و لافت در جزیره قشم از جمله برنامه‌های روز دوم سعیدنژاد است.

گفتنی است، استان هرمزگان بیش از ۹۵ درصد از سفرهای دریایی مسافران داخلی را به مقصد جزایر قشم، کیش، هرمز، ابوموسی، هنگام را پشتیبانی می‌کند.

نظر شما