به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی با اشاره به سامانههای فعال در این سازمان و خدماتی که از طریق این سامانهها به شهروندان ارائه میشود، گفت: ارائه خدمات از طریق سامانهها به ما کمک میکند تا خدمات و ماموریتهایمان را درست و بهموقع انجام دهیم.
وی سلامت اداری را یکی دیگر از مزایای استفاده از سامانهها در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: با توجه به حساسیت موضوع زمین و مسکن، باید تلاش کنیم تا با سیستمی کردن ارائه خدمات از لغزشها جلوگیری کنیم تا خدمت به مردم به بهترین شکل ممکن انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی اصلاح فرایندهای سنتی را کار سخت و پیچیدهای دانست و اضافه کرد: علیرغم این پیچیدگی توانستهایم تا حد قابل قبولی به اصلاح این فرایندها دست یابیم.
اصلاح ساختار سازمانی، ارتباط تشکیلاتی با ادارات کل راه و شهرسازی و لزوم جذب نیروی انسانی متخصص از دیگر مواردی بود که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این نشست به آنها اشاره کرد.
گفتنی است در این نشست که با حضور سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گزارشی از وضعیت نیروهای انسانی سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین گزارش این سازمان در نظام اداری الکترونیک ارائه شد.