شناسهٔ خبر: 18163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه مبارک فجر:

کلانتری مسکن مهر رشت به بهره‌برداری رسید

شعبانعلی خاوری همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلانتری مسکن مهر رشت با حضور مدیران ارشد استان گیلان و نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم، شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر فراهم نمودن خدمات عمومی در حوزه‌های مختلف برای ساکنان مسکن مهر گفت: در راستای تامین امنیت شهروندان و ارتقاءسطح رضایتمندی آنان، یک باب کلانتری انتظامی برای رفاه مردم احداث و در اختیار نیروی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۳۶۰ متر مربع و با زیربنای ۴۷۶ متر مربع بصورت اسکلت بتنی در دو طبقه با بکارگیری آخرین فناوری‌های نوین صنعتی‌سازی و آخرین مباحث مقررات ملی ساختمان احداث شده است و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن  بوسیله اسپلیت و پکیج تامین شده است.

خاوری با اشاره به گسترگی سایت مسکن مهر رشت تصریح کرد: در سایت ۴۰۰ هکتاری مسکن مهر رشت به جهت گستردگی آن و پیش‌بینی سکونت بیش از ۳۰۰۰۰۰  نفر در این سایت که می‌طلبد برای تامین امنیت آن ، احداث این کلانتری در اولویت کاری قرار گیرد.

خاوری افزود: در سایت مسکن مهر رشت کاربری‌های زیادی من جمله درمانی ، ورزشی ، تجاری و کلانتری و سایر خدمات پیش‌بینی شده که ساختمان کلانتری آن احداث و امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای احداث ساختمان این کلانتری بیان کرد: برای احداث ساختمان و محوطه‌سازی این مرکز اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی هزینه شده است و بزودی نیروی محترم انتظامی فعالیت خود را در این مرکز جهت خدمت به مردم شریف ساکن در این منطقه رسماً آغاز خواهد کرد.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه انتظامی گفت: امروز خوشحال هستیم که با افتتاح این مرکز و راه‌اندازی و استقرار و اقتدار نیروی انتظامی، مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد و این نوید را می دهیم که در آینده نزدیک مردم عزیز ساکن در این منطقه شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر خواهند بود که در زمان خودش پروژه‌ها معرفی و اطلاع رسانی و به بهره‌برداری می‌رسند و تحویل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای خدمت به مردم شریف می‌شود.

نظر شما