شناسهٔ خبر: 18189 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در دیدار متولیان راه‌آهن ایتالیا با مدیرعامل راه‌آهن ایران مطرح شد:

اعلام آمادگی راه‌آهن ایتالیا برای حضور در پروژه های سریع السیر ریلی/ بررسی تامین فاینانس ۱۸ رام قطار سریع السیر و ۵۰۰ واگن مسافری

هیئت ایتالیایی پیرو امضای یادداشت تفام میان متولیان راه آهن ایران و ایتالیا در روز گذشته، صبح امروز هیات ایتالیایی ضمن بازدید از مركز كنترل ترافیك راه‌آهن٬ آمادگی خود برای همكاری با راه‌آهن ایران را اعلام كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ در این مراسم محسن پور سید آقایی مدیرعامل راه آهن با تشریح فعالیت های راه آهن ایران و قابلیت و ظرفیت های ریلی موجود در كشور؛ نسبت به معرفی پروژه های ریلی مهم اقدام كرد و در همین راستا نمایندگان راه آهن ایتالیا با ابراز علاقه مندی خواستار همكاری با راه‌آهن ایران در زمینه‌های مختلف شدند.

بر اساس این گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران این یادداشت تفاهم با هدف آغاز همكاری مؤثر میان طرف ها و فراهم آوردن چارچوب كلی همكاری برای توسعه پروژه های بخش ریلی به امضا طرفین رسید .

احداث خطوط سریع السیر در دو محور قـم - اراك و همچنین تهران – همدان و همچنین تامین فاینانس ۱۸ رام قطار سریع السیر برای مسیر تهران – اصفهان و همچنین ۵۰۰ واگن مسافری از جمله مواردی بود كه در این جلسه مقرر شد مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد./

نظر شما