شناسهٔ خبر: 18216 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده/ وزش باد شدید در نواحی شرقی

هوا شناسی - صاف کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور خبر داد و گفت: جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما را طی سه روز آینده در اکثر نقاط کشور خواهیم داشت.

کبری رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص وضعیت جوی کشور در سه روز آینده اعلام کرد: امروز صبح در برخی از نقاط استان‌های کرمان، شرق هرمزگان و همچنین شمال سیستان و بلوچستان شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد بودیم  و همچنین برای مناطق سردسیر و مناطق مرتفع کوهستانی نیز بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم که به تدریج این موج نیز امروز از شرق کشور خارج خواهد شد.

رفیعی در ادامه با بیان اینکه برای اکثر مناطق کشور طی سه روز آینده جوی آرام همراه با افزایش نسبی دمای هوا پیش‌بینی شده است گفت: انتظار می‌رود برای سه روز ابتدایی هفته آینده شاهد افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت باشیم.

وی همچنین با اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق شرق و جنوب شرقی کشور اضافه کرد: در این روزها خلیج فارس نیز به ویژه در مناطق مرکزی آن به دلیل وزش باد مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را صاف و در اوایل شب غبارآلود اعلام کرد و گفت: فردا نیز شرایط جوی به همین ترتیب بوده و در پاره‌ای از نقاط غبارآلود خواهد بود.

به گفته رفیعی بیشینه دمای امروز و فردای تهران به ترتیب ۸ و ۹ درجه بالای صفر و کمینه دمای آن ۱ درجه بالای صفر خواهد بود./

نظر شما