شناسهٔ خبر: 18261 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌ مهرآباد خبرداد:

کمیته تسهیلات نوروزی در مهرآباد تشکیل شد/ نظارت بر عملکرد ایرلاین‌ها و آماده سازی ترمینال‌ها برای نوروز/ انجام ۴۰ درصد پروازهای نوروزی از مهرآباد

ترميتال يك فرودگاه مهرآباد کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی با حضورنمایندگان کلیه شرکت های هواپیمائی ٫ ارگان ها و سازمان ها ، نیروهای نظای و انتظامی و نمایندگاه بخش خصوصی خدمات دهنده مستقر در فرودگاه مهرآباد و با ریاست مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ علی رستمی با بیان اینکه در ایام نوروز حدود ۴۰ درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد سرویس دهی می شوند٬ افزود: به طور میانگین بیش از ۳۰۰ پرواز در روز در مهرآباد انجام می شود که پیش بینی می کنیم در ایام نوروزی به بیش از ۳۵۰ پرواز نیز افزایش یابد و احتمالا افزایش ۱۰ درصدی مسافر در مهرآباد را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین بیش از ۸۰۰ هزار مسافر از مهرآباد جابه جا شده بودند، از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این ستاد از ۲۰ بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم درفرودگاه مهرآباد آغاز کرده است.

رستمی درخصوص سفرهای نوروزی گفت: تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمایی و آماده سازی ترمینال ها، نمازخانه ها، رستوران ها وپارکینگ ها وتاکسیرانی  از اولویت های خدمات رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: امسال نیز چون سالهای گذشته از ماه های قبل  اقدام به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر وآماده سازی زیر ساخت های فرودگاهی جهت پذیرش مسافرین شده است.

وی گفت: ساماندهی مقابل ترمینال ۱و۲، زیبا سازی ونوسازی نمازخانه ها وترمینالها ونوسازی سرویس های بهداشتی ٬ نوسازی پله‌های برقی وآسانسورها ٫ زیبا سازی محوطه و فضای سبز و کاشت گل های فصلی و جدول کاری و پیاده رو سازی در سطح محوطه فرودگاهی، از جمله اقداماتی است که به همین منظور در حال انجام است.

رستمی با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها٬ آمادگی ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی را به مسافران دارند٬ گفت: شرکت های هواپیمایی باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع رسانی کنند تامسافران در فرودگاه دچار سردر گمی نشوند و حتما باید نماینده تام الاختیار شرکت هواپیمایی در زمان پرواز در مهرآباد جهت پاسخگویی به مسافران حضور داشته باشند./

نظر شما