شناسهٔ خبر: 18263 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاونان وزير راه و شهرسازی برگزار می‌شود

هجدهمین همایش ملی بتن

بتن هجدهمین همایش ملی بتن با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مرکز تحقیقات بتن ۲۷ و ۲۸ بهمن با حضور تعدادی از معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هجدهمین همایش ملی بتن و زلزله با همکاری مرکز تحقیقات بتن و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ۲۷ و ۲۸ بهمن در محل باشگاه شماره یک وزارت نفت برگزار می‌شود.

در این همایش محمد شکرچی‌زاده، محسن نریمان، علی نورزاد و پیروز حناچی معاونان وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری سخنرانی خواهند کرد؛ همچنین مؤسسه آموزش عالی علوم و توسعه پایدار آریا، انجمن علمی بتن و سازه‌های بتنی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزارکنندگان آن هستند.

همایش ملی بتن و زلزله به دنبال دستیافته‌های پژوهشی و کاربردی در توسعه دانش بتن، نوآوری‌های استراتژی بتن و چشم‌انداز توسعه بیست ساله ایران‌شهر است که می‌خواهد با اتکا به دانش جهانی و تجارب حاصل از بازسازی بم بعد از زلزله، به تبیین آنها بپردازد./

نظر شما