شناسهٔ خبر: 18304 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

هشدار هواشناسی به افراد سالمند و بیمار/ جلوگیری از ترددهای غیر ضروری در کلانشهرها/ پیش‌بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف از سه‌شنبه

هوا شناسی - گردو غبار طوفان کارشناس سازمان هواشناسی ضمن هشدار به گروه‌های حساس جامعه برای خودداری از ترددهای غیر ضروری در سطح کلانشهرها اعلام کرد: بروز بارش‌هایی پراکنده و ضعیف از روز سه شنبه در اکثر نقاط کشور پیش‌بینی شده است.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص شرایط جوی طی سه روز آینده در کشور اعلام کرد: برای امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت که این پایداری هوا سبب افزایش آلایندگی‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی در کلانشهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: از این رو توصیه می‌شود افراد سالمند، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی از تردد غیر ضروری در سطح کلانشهرها خودداری کنند.

وی با اشاره به ورود امواج بارشی از کشور در روز سه‌شنبه اعلام کرد: این امواج سبب بروز بارش‌های پراکنده و خفیفی در دامنه‌های شرقی، مرکزی، جنوب شرقی، مرکزی و جنوب کشورمان خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را نیمه‌ابری و در پاره‌ای از نقاط همراه با غبار محلی اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز تهران ۱۷ و فردا ۱۵ درجه بالای صفر گزارش شده است./

نظر شما