شناسهٔ خبر: 18327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:

ادامه بهره‌برداری از مسکن‌مهر در استان‌ها/ تحویل ۳ هزار و ۸۸۲ واحد مسکونی در اردبیل به متقاضیان

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امروز با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بیش از ۳ هزار و ۸۸۲ واحد مسکن مسکونی در سطح استان اردبيل افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، خلیل محبت‌خواه در جلسه کمیته مسکن در اردبیل گفت: این تعداد واحد مسکونی مهر در مناطق مختلف استان با روند تکمیلی ۱۰۰ درصد آماده تحویل به متقاضیان شده و تعدادی از آنها نیز از ماه‌ها پیش در این واحدها ساکن شدند.

وی تصریح کرد: در کنار افتتاح ۳ هزار و ۸۸۲ واحد مسکن مهر، دو باب مسجد نیز در شهرک‌های مسكن مهر مشگین‌شهر و پارس‌آباد افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم پرونده مسکن مهر را تا نیمه اول سال آینده با تکمیل و تحویل این واحدها به طور کامل ببندیم، گفت:‌ در سفر اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به استان اردبیل، سعی داریم تا برای تکمیل زیرساخت‌ها در مجتمع‌های مسکونی مهر منابع اعتباری مناسبی را دریافت کنیم.

محبت‌خواه افزود: ساخت مسجد، واحد آموزشی، کلانتری و سایر پروژه‌های خدماتی در مساکن مهر با قوت و قدرت ادامه دارد که امیدواریم با سرعت روند اجرایی این پروژه‌ها را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ همچنین با حضور مسئولان کشوری و استانی ساختمان مالیات بر ارزش افزوده امور مالیاتی اردبيل که راه و شهرسازی استان نسبت به احداث آن اقدام کرده، بهره‌برداری از این پروژه‌ را نيز شاهد می‌شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: براي اجراي اين پروژه‌ها بیش از یک‌ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزينه گرديده كه امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما