شناسهٔ خبر: 18368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک مشاور وزير با اعضای شورای حمل و نقل استان هرمزگان:

تاکید بر رسیدگی فوری به شکایات/ آزادراه‌های هرمزگان باید افزایش یابد

نشست نشست مشترک مشاور وزير و مديركل بازرسي و ارزيابي عملكرد وزارت راه و شهرسازی با اعضای شورای حمل و نقل استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، شهریار اسلامی تبار در این نشست ضمن ارزیابی عملکرد ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان بر ارزشیابی دستگاه ها تاکید کرد.

وی همچنین بر رسیدگی به شکایات اشاره کرد و بیان داشت: تسریع در این امر یکی از الزامات است و می بایست در کمترین زمان انجام شود.

در این نشست همچنین فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی پرداخت و افزود: برغم فعالیت هایی که صورت گرفته نیازمند توجه بیشتر در حوزه راهسازی هستیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده ترانزیت کشور از محورهای هرمزگان صورت می گیرد، افزود: به دلیل حجم بالای تردد در آینده نیازمند افزایش آزادراه هستیم.

دستوان با تاکید بر توسعه محور منتهی به بندر شهید رجایی گفت: این مسیر یکی از پرترددترین محورهاست که علاوه بر تردد کامیون ها مسیر تردد اصلی مردم عادی نیز بوده که بعضا با تصادف کوچک ترافیک سنگینی بوجود می آید و تردد مختل می شود.

وی احداث محور جایگزین در کنار ارتقای این بزرگراه به آزادراه را یکی از اقداماتی دانست که موجب تسهیل در رفت و آمدها خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اشاره کرد و افزود: طبق پیش بینی ها پرونده مسکن مهر سال آینده بسته خواهد شد.

نظر شما