شناسهٔ خبر: 18375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظر استاندار درباره عملکرد راه و شهرسازی استان همدان

مصاحبه استاندار همدان از عملکرد بسیار خوب اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی های شهرستان های استان به مناسبت دهه فجر رضایت خود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان همدان، ناصر نیکبخت در مراسم افتتاحیه آزاد راه همدان- ساوه گفت: افتتاح این ۲۸ کیلومتر از ۱۷۵ کیلومتر فاصله آزاد راه از ساوه تا همدان، ۵۰ کیلومتر مسیر را کوتاه تر می کند و ایمنی مناسبی را به مسافران می دهد.

وی حسن اتمام این آزاد راه را همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی و دولتی دانست و گفت: از سرمایه گذار و پیمانکار این پروژه و به ویژه مدیر کل راه و شهرسازی استان که در به ثمر رسیدن این پروژه تلاش بسیاری نمودند تقدیر و تشکر می کنم.

اولین بازید استاندار از شهرستان ملایر و پروژه راه و شهرسازی

ناصر نیکبخت در حاشیه مراسم کلنگ زنی تقاطع دم سیاه گفت: اولین بازدید را در دهه فجر از شهرستان ملایر و پروژه راه و شهرسازی داشتیم و از این امر بسیار خرسندیم.

نیکبخت در ادامه عنوان کرد: گزارشات مهندس رودباری از پروژه های شهرستان ملایر بسیار امیدوارکننده بوده و استحقاق این مردم نیز بیشتر از این هاست.

اداره راه و شهرسازی استان همدان از فعال ترین سازمان های کشوری است

استاندار همدان در مراسم افتتاحیه پروژه روشنایی شهرستان نهاوند اعلام کرد: اداره راه و شهرسازی استان همدان از فعال ترین سازمان های کشوری است.

 وی بیان کرد: خوشبختانه در طول دهه فجرعملکرد مهندس رودباری چه در خصوص افتتاح، چه کلنگ زنی بسیار خوب بوده و شایسته تشکر و قدردانی است.

استاندار همدان ضمن تقدیر دوباره از رودباری و همکاران وی عنوان کرد: امیدواریم این اداره کل به برنامه های تاثیرگذار دیگری که در دست اقدام دارند همچنان سرعت دهند تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: بیمارستان نهاوند از جمله پروژه های این شهرستان است که اعتبار آن از سفر ریاست جمهوری تامین شده و بالای ۹۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان سال ۹۵ به تخت های بیمارستانی موجود اضافه خواهد شد.

رضایت کامل استاندار از عملکرد راه و شهرسازی در تویسرکان

استاندار همدان همچنین در مراسم افتتاح روشنایی سرکان نیز از عملکرد راه و شهرسازی کاملا اظهار رضایت نمود و بیان کرد: آنچه مردم توقع دارند بسیار به حق و به جاست و ما خدمت گذار مردم هستیم، استحقاق مردم تویسرکان این است که هر خدمتی که می توانیم انجام دهیم.

خدمات ارزنده راه وشهرسازی باید به گوش مردم برسد

استاندار همدان در مراسم افتتاحیه چهارخطه رزن – دمق نیز از عملکرد راه و شهرسازی تقدیر نموده و گفت: عملکرد مهندس رودباری در این شهرستان بسیار شنیدنی است و گزارشات شما باید به گوش مردم برسد چرا که خدمات دولت یعنی خدمات نظام و مردم، پس مردم باید بدانند خدمت گذاران آنها در صدد ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای آنها هستند.

وی افزود: در کمتر مراسمی دیده شده که دادستان و رئیس دادگستری آن شهرستان در افتتاحیه راه و شهرسازی شرکت کنند و این امر بسی جای تشکر دارد.

پیگیری بسیار خوب مهندس رودباری در تحویل به موقع پروژه ها

نیکبخت در مراسم کلنگ زنی تقاطع اصله به همدان در شهرستان فامنین نیز گفت: شهرستان فامنین شهرستان نوپایی است ولی مردم این شهرستان استحقاق بالایی دارند.

وی یادآور شد: از مهندس رودباری به دلیل پیگیری خوب و تحویل به موقع پروژه ها تشکر می کنیم.

نظر شما