شناسهٔ خبر: 18382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری آزمون نظام مهندسی با ۲۳۱ داوطلب در ايرانشهر

آزمون آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان، كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربي با ۲۳۱ نفر داوطلب پايان هفته جاري در ايرانشهر برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي ايرانشهر ايوب كرد گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردانهاي فني ساختمان و تعين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي در روزهاي ۲۹ و ۳۰ بهمن ۹۴ بصورت سراسري در كل كشور برگزار مي شود، اين آزمون در حوزه اداره كل راه و شهرسازي جنوب استان با تعداد ۲۳۱ نفر داوطلب خانم و آقا در روزهاي پنجشنبه (صبح و بعدازظهر) و جمعه (صبح) به مدت ۲ روز در محل دانشگاه ولايت ايرانشهر برگزار خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي و رئيس اداره نظام مهندسي ايرانشهر افزود: آزمون نظام مهندسي صبح روز پنجشنبه با ۱۱۵ نفر داوطلب در رشته هاي كارشناسي نظارت معماري ، نظارت عمران ، كاردان معماري، كاردان عمران و در عصر پنج شنبه با ۳۸ نفر داوطلب در رشته هاي اجرا عمران ، اجرا معماري و در صبح جمعه با ۷۸ نفر داوطلب در رشته هاي تاسيسات مكانيكي ، تاسيسات برقي ،محاسبات عمران ، طراحي معماري ، معماران تجربي  به پايان مي رسد.

مديركل راه و شهرسازي ايرانشهر در پايان از همكاري سازمان سنجش آموزش كشور و مسئولين دانشگاه ولايت واحد ايرانشهر كه در طراحي سوالات و برگزاري و نظارت بر روند آزمون و تصيح اوراق و اعلام نتايج تقدير تشكر كرد.

نظر شما