شناسهٔ خبر: 18471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشايی راه‌های مرزی شهرستان نمين در استان اردبیل/ ايمن‌سازی ۴۰ كيلومتر از جاده‌های اصلی

لکه گیری آسفالت رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نمين از ساماندهي تابلوهاي راهنمايي و اخطاري در جاده‌هاي اصلي اين شهرستان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره راه و شهرسازي شهرستان نمين، بهرام سرش خياوي در بازديد از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به بارش‌های اخیر برف در شهرستان نمین و شدت بالای این بارش‌ها در مناطق مرتفع نوار مرزی اين شهرستان با جمهوري آذربايجان راهداران راه و شهرسازی نسبت به بازگشایی اين راه‌ها اقدام نمودند.

وي طول اين برفروبي‌ها را ۱۰۰ کیلومتر عنوان كرد و افزود: اين عمليات از پاسگاه روستای خانقاه تا پاسگاه نوار مرزی عنبران علیا بصورت رفت و برگشت انجام شده است.

سرش خياوي همچنين به ساماندهي تابلوهاي راهنمايي و اخطاري در جاده‌هاي اصلي شهرستان نمين اشاره كرد و گفت: بارش‌هاي اخير موجب گل آلود شدن علایم راهنمایی و رانندگی شده بود كه توسط راهداران اين اداره شستشو گرديد.

وي تعداد اين تابلوها را ۵۰۰ عدد ذكر كرد و افزود: علاوه بر اين تعداد حدود يك هزار و  ۴۰۰ عدد از برچسب‌هاي هشداردهنده منصوبه روي گاردريل‌ها نيز پاكسازي و بهسازي شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نمين اضافه كرد: با لكه‌گيري سطح اين جاده‌ها و تعويض و بهسازي ۴۰ عدد از علائم حاشيه راه‌ها، ۴۰ كيلومتر از محورهاي اصلي اين شهرستان ايمن‌سازي شده است.

نظر شما