شناسهٔ خبر: 18477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

مصوبات کمیسیون ماده ۵ شفاف‌سازی و منتشر خواهد شد

حمید کیانفر مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به تأکیدات وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان از این به بعد کلیه مصوبات کمیسیون ماده پنج استان جهت شفاف سازی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، حمید کیانفر، با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار انجام خواهد شد، گفت: کمیسیون ماده پنج استان به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل و مقرر شد کلیه مصوبات این کمیسیون و کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی با هدف شفاف سازی در سایت اداره کل راه و شهرسازی قرار بگیرد.

وی افزود: در کمیسیون اخیر مسائل شهرسازی شهرستان‌های آبادان، اروندکنار، بهبهان و دزفول بررسی و مصوبات جلسه جهت تأیید به وزارت راه و شهرسازی ارسال شد و در صورت تأیید توسط استاندار ابلاغ می‌شود.

کیانفر همچنین از برگزاری کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان خبر داد و عنوان کرد: در کارگروه فوق طرح جامع و تفصیلی شهر مشراگه از توابع شهرستان رامشیر بررسی شد و در راستای بررسی‌های بیشتر بازدید میدانی توسط مشاور طرح، شهردار، اعضای شورای شهر و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: مشروح مصوبات این کارگروه و کمیسیون ماده پنج استان به دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه ارسال شد.

 کمیسیون ماده ۵ کمیسیونی است که بر اساس ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران به بررسی و تصویب مسایل مربوط به طرح‌های تفصیلی شهری و تغییرات آن‌ها در هر استان می‌پردازد.

نظر شما