به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: در آذر ماه سال جاری ۵۶۲ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در استان سیستان و بلوچستان برقرار شده است.
وی با اشاره به برقراری روزانه حدود ۲۰ تماس با این سامانه، شکایت بخش حمل و نقلی شامل بخش باری و مسافری را بیشترین موضوعاتی نام برد که از سوی کاربران جادهای مطرح شده است که پیگیری و پاسخ لازم صورت پذیرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
کرد در پایان یادآور شد: با توجه به فصل سرما و شرایط آب و هوایی، کاربران جادهای میتوانند پیش از اقدام به سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حملونقل، راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها، مشکلات راهها، شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز ثبت کنند.