شناسهٔ خبر: 18597 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد:

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تامین زیرساخت‌های شهرهای جدید

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت شهرهای جدید در بخش‌های مختلف باید همکاری لازم را داشته باشند گفت: ما سازنده این شهرها و واحدهای مسکونی هستیم اما برای رفع نیازهای زیرساختی نظیر آب و برق و گاز به کمک دستگاه‌های دیگر نیازمندیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا محسن نریمان با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت شهرهای جدید اظهار کرد: با توجه به همه تلاش‌هایی که تاکنون توسط مقامات استانی و پرسنل شهرهای جدید انجام شده است، مقامات استانی باید با یکدیگر همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند تا بتوانیم پایه‌گذار شهرهای نوین و استاندارد باشیم.

وی افزود: حضور مردم در شهرهای رامین و شیرین شهر رافع مشکلات این شهرها است و با استقبال بیشتر مردم به توسعه این شهرها کمک شایانی خواهد شد.

نریمان تصریح کرد: همیشه بعضی از مردم برای سال‌های آینده خود حسرت می‌خورند که چرا به موقع به سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید نپرداخته‌اند در صورتی که امروز مردم می‌توانند با قیمت‌های مناسب و ارزان تر وارد شهرهای جدید شوند و این شهرها برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهر رامین به منظور توسعه این شهر عنوان کرد: در شهر رامین به دنبال تعویض جاده هستیم و در برنامه‌های آینده طرح‌های احداث زیرگذر و روگذر داریم تا بتوانیم به راحتی وارد شهر رامین شویم و تردد را برای مردم در این شهر جدید آسان‌تر کنیم.

نریمان ادامه داد: به دنبال استفاده از انرژی پاک در شهر جدید رامین هستیم و به همین منظور برای روشنایی معابر این شهرستان از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنیم و احداث خدمات تجاری، مدرسه، فضای ورزشی و فضای سبز نیز از دیگر اقداماتی است که برای توسعه و پیشرفت شهر جدید رامین انجام شده است.

نریمان در خصوص کارهای انجام شده در شیرین‌شهر خاطرنشان کرد: افتتاح مسیر جدید جاده اهواز به شیرین‌شهر به توسعه این شهر و اتصال روستاهای موجود در مسیر این شهر به جاده اصلی کمک می‌کند و با بهره‌برداری از این جاده مردم می‌توانند با صرف کمترین زمان ممکن به شهر اهواز بیایند و تردد کنند.

نظر شما