شناسهٔ خبر: 187124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برقراری بیش از ۱۰۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی

سامانه طی ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۰۲ هزار تماس تلفنی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۰۲ هزار تماس تلفنی با سامانه گویا ۱۴۱ برقرار شد که از این تعداد ۹ هزار تماس با اپراتور بوده است.

وی افزود: بیشترین موضوعاتی که از سوی کاربران جاده‌ای و مسافران مطرح شد به ترتیب در خصوص وضعیت جوی، امداد خودرو، پیگیری شکایات، شکایات باری و مسافری و مشکل مشاهده شده جاده‌ای است.

ربانی تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی، انسداد راه‌ها و ترافیک جاده‌ای از جمله اطلاعاتی است که هموطنان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ جویا شوند همچنین شکایت خود را در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.