به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۰۲ هزار تماس تلفنی با سامانه گویا ۱۴۱ برقرار شد که از این تعداد ۹ هزار تماس با اپراتور بوده است.
وی افزود: بیشترین موضوعاتی که از سوی کاربران جادهای و مسافران مطرح شد به ترتیب در خصوص وضعیت جوی، امداد خودرو، پیگیری شکایات، شکایات باری و مسافری و مشکل مشاهده شده جادهای است.
ربانی تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی، انسداد راهها و ترافیک جادهای از جمله اطلاعاتی است که هموطنان میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ جویا شوند همچنین شکایت خود را در حوزههای راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.