شناسهٔ خبر: 18713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن:

پایان عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی در خراسان رضوی

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی علی بیگ این شهرستان استان خراسان رضوی با مشارکت خیرین روستا پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، کامیاررضا ریاضی با بیان اینکه روستای علی بیگ و کلاته جمعه از روستاهای محروم بخش انابد شهرستان بردسکن تلقی می‌شوند و بالغ بر ۱۵۰ نفر جمعیت دارند، گفت: طی هماهنگی اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسکن با دهیاری روستا و مشارکت خیرین عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی علی بیگ پایان یافت.

ریاضی با اشاره به اختصاص قیر رایگان به این پروژه، تصریح کرد: این عملیات به طول ۲ کیلومتر، عرض ۵.۵ متر و ضخامت ۵ سانتیمتر آسفالت و به بهره برداری رسید.

وی همچنین گفت: در گذشته نیز با مشارکت خیرین نسبت به احداث پل لوله ای و آبنما در این محور اقدام شده بود که امیدواریم باهمت خیرین و همکاری و تلاش اداره راه و شهرسازی بردسکن شاهد آسفالت تمامی محور مذکور باشیم.

ریاضی همچنین عنوان نمود: در کیلومتر ۴ این محور ۱۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی به منظور تغییر مسیر از مسیل (کال) اجرا شد که بالغ بر ۱۰۰ ساعت کار بولدوزری انجام شد.

نظر شما