به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی، طبق هماهنگی صورت گرفته، مسئولین این اداره کل به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواستها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردمی هستند.
وی افزود: بر این اساس در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای این ایام “طرح صدای پاسخگو” بهصورت ۲۴ ساعته فعال شده و آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزههای راه و شهرسازی و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان است.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه پاسخگویی به ۲ صورت مستقیم و ضبط مکالمه انجام میشود، گفت: هم استانیهای گرامی میتوانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ مسائل و مشکلات خود در حوزههای راه و شهرسازی را مطرح و بهصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام میکنند.
وی بیان کرد: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق این شماره ارتباطی، تمامی نقطه نظرات مردمی را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت کرده و در جهت انجام رسالت کاری خویش به عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذیربط میرساند تا ضمن بهرهمندی از نظرات سازنده مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه این عزیزان باشد.
کحالزاده با بیان اینکه این سامانه تا ۲۲ بهمنماه ۱۴۰۳ بهصورت شبانهروزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان حوزه راه و شهرسازی است، گفت: براین اساس تا پایان وقت اداری روزهای کاری کارشناسان مربوطه بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای مردمی هستند و با دستهبندی مسائل و موضوعات مطرحشده، مباحث را در اختیار معاونین و رؤسای این اداره کل برای بررسی و پاسخ قرار میدهند و در ساعات غیرارادی به صورت ضبط مکالمه اقدامات لازم به عمل میآید.