به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان کرمانشاه، یزدان خسروی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: دیدارهای چهره به چهره فرصتی برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت، خدمات رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردمی را فراهم میسازد.
خسروی گفت: ارتباط مستقیم با شهروندان، یک ضرورت اساسی برای توسعه و پیشرفت است و اینگونه دیدارها، نقش بسیار مهمی در شناخت بهتر نیازها و مشکلات ایفا میکند و میتواند به عنوان پلی برای ارتباط نزدیکتر بین مدیریت و مردم باشد.
وی افزود: عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم در حوزه راههای روستایی، حریم راهها، حمل و نقل کالا، مجوزهای اشتغال، مجتمعهای خدمات رفاهی بوده است.
خسروی افزود: تسریع در رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم توسط مسئولین ذیربط و آسان کردن روال اداری با رعایت ضوابط قانونی انجام شود.
گفتنی است در این جلسات، ملاقات مردمی با حضور مدیر کل، معاونین و رؤسای ستادی به صورت هفتگی برگزار و به مسائل و مشکلات مردم در حوزه اداره راهداری و حملونقل جادهای رسیدگی میشود.