شناسهٔ خبر: 188101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دسترسی پلیس راه به سامانه داپ در زنجان پیگیری می‌شود

راهداری زنجان جلسه ارتقای سطح خدمات مسافربری صبح امروز(۱۸بهمن ماه) با حضور اعضا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تشکیل و بر پیگیری دسترسی پلیس راه به سامانه داپ تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، در نشست ارتقای سطح خدمات مسافربری که با حضور معاون حمل و نقل، رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، جانشین پلیس راهور و پلیس راه، نماینده فرمانداری، مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و همچنین کلیه مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر شهرستان زنجان برگزار شد، به ارتقاء سطح خدمات به مسافران و رفع نواقص احتمالی در پایانه ها تاکید شد.

در این نشست به زیرساخت های پایانه های مسافری و ترمینال، جلوگیری از ورود ماشین های شخصی به پایانه مسافری، رسیدگی به وضعیت ظاهری ترمینال متناسب با نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، ارائه خدمات مطلوب به مسافران در این ایام، توقف به موقع اتوبوسها برای ادای فریضه نماز، تکریم مسافران، به کارگیری رانندگان حرفه ای، کنترل ایمنی ناوگان عمومی، توجه به خوابگاه رانندگان و اتاق مادر و کودک در ترمینال پرداخته شد.

کرمی بر پیگیری دسترسی پلیس راه به سامانه داپ تاکید کرد و افزود: داده کاوی اطلاعات دوربین های نظارتی و حمل و نقل هوشمند جاده ای در سامانه داپ انجام می شود که وضعیت تحلیل ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای را بر عهده دارد و با این اقدام و تعامل می توان پلیس را در برخورد با رانندگان متخلف یاری کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: تمام تلاش بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای مسافر و نهادها و سازمان‌های مرتبط باید همسو و در جهت رفاه، امنیت و خدمات هرچه مطلوب‌تر مسافران باشد.

در ادامه این نشست، روسای انجمن‌های صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافر به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و موانع پیش روی اجرای خدمات در این بخش پرداختند و در خصوصی چگونگی تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بحث و تبادل نظر شد و غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل به سؤالات حاضرین در نشست پاسخ داد.