به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری٬ رضا جعفرزاده گفت: پروازهای نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ ادامه مییابد.
وی، ملاك ارزیابی عملكرد شركت های هواپیمایی در ایام نوروز را رضایتمندی مسافران عنوان كرد و گفت: شركتهای هواپیمایی باید نسبت به سه محور مسئولیتپذیری دفاتر طرف قرارداد در قبال بلیتهای فروخته شده به هنگام بروز تاخیرات احتمالی، پاسخگویی روسای ایستگاهها در داخل ترمینالها، پاسخگویی مدیران روابط عمومی و یا مدیران عالی شركت ها به رسانه ها اهتمام لازم داشته باشند.
جعفرزاده در ادامه تصریح كرد: دفتر نظارت بر فرودگاهها, شركتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری برای ایام نورز نزدیك به ۱۹۵۰۰ پرواز برنامهای و فوقالعاده اختصاص داده است كه از این تعداد حدود ۶هزار پرواز خارجی و بقیه داخلی است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به اینكه تقاضای شركتهای هواپیمایی برای دریافت مجوز پروازهای فوقالعاده همچنان ادامه دارد، افزود: پیش بینی تعداد پروازهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل،۱۳ الی ۱۴ درصد افزایش یابد.
وی در پایان از متقاضیان خرید بلیت هواپیما خواستار شد: نسبت به تهیه بلیت هواپیما از مراكز و سایتهای غیر مجاز خودداری كرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بلیت خارج از نرخ ارائه شده توسط شركت های هواپیمایی از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی كشوری, می توانند با شماره تلفن های ۶۱۰۲۲۳۵۵- ۶۱۰۲۲۰۱۵, تلفكس ۶۶۰۴۸۰۰۷, پست الكترونیكی shekayat@cao.ir و صندوق پستی ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵ دفتر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایت سازمان هواپیمایی كشوری تماس بگیرند./