شناسهٔ خبر: 18853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل و پایانه‌ها خبر داد:

فعالیت مراكز مكانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین استان همدان در تعطیلات نوروز

معاینه فنی در ایام پایانی سال و نیمه اول فروردین ۹۵ كلیه مراكز مكانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در سطح استان همدان ملزم به فعالیت خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با اشاره دستورالعمل معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاكید كرد مراكز مكانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین در ایام تعطیل و در مدت اجرای طرح نوروزی (از تاریخ ۹۴/۱۲/۲۵ لغایت ۹۵/۱/۱۵) در سطح استان همدان فعال خواهند بود.

مصطفی پناهنده افزود: با توجه رعایت و افزایش ضریب ایمنی بویژه در ایام تعطیلات نوروزی این مراكز موظفند نسبت به ارایه خدمات به دارندگان وسایل نقلیه سنگین ونیمه سنگین اقدام نمایند.

وی اضافه كرد این موضوع به صورت مكتوب به مراكز مذكور اعلام و بر اجرای آن تاكید شده است و به لحاظ اهمیت موضوع در مدت مذكور نظارت دقیق و مضاعف بر مراكز فوق الذكر تحت پوشش اعمال خواهد شد.

وی یاد آور شد در حال حاضر شش مركز معاینه فنی در سطح استان فعال هستند كه در ایام نوروز ملزم به فعالیت مضاعف در امر ارائه خدمات به ناوگان سنگین و نیمه سنگین هستند.

وی محل این شش مركز را به شرح ذیل اعلام و افزود: مركز معاینه فنی پاسارگاد واقع در كیلومتر ۱۴محور نهاوند – كرمانشاه؛ مركز معاینه فنی نگین غرب كبودراهنگ واقع در كیلومتر ۴۵ محور همدان - رزن روبروی شهرك ویان؛ مركز معاینه فنی راه كربلا واقع در كیلومتر ۱۴ محور اسد آباد – كنگاور، مركز معاینه فنی سنگین آزمای ملایر واقع در محور كیلومتر ۱۲ محور ملایر – توره، مركز معاینه فنی الوند واقع در كیلومتر ۶ محور همدان – ملایر و مركز معاینه فنی سهند واقع شده در كیلومتر ۱ محور همدان - كرمانشاه بعد از میدان كربلا نیز در خدمت مراجعه كنندگان خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما