شناسهٔ خبر: 18910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر

جلسه جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و با حضور اعضای شورای تامین مسکن استان در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: امروز جلسه ای پیرو جلسات گذشته در خصوص مشکلات مسکن مهر در سطح استان تشکیل شد و بیشترین مباحثی که مطرح بود و موضوعاتی که در خصوص آن در این جلسه اتخاذ تصمیم شده پیرامون مسائل و مشکلات تأمین زیر ساختهای مسکن مهر بود.

باستی افزود: مجموع مسکن مهر در استان بوشهر ۳۶۳۵۲ واحد بوده که خوشبختانه بیش از ۲۹۱۱۲ واحد مسکن مهر تاکنون به بهره برداری رسیده است و حدود ۷۲۰۰ واحد دیگر هنوز تحول متقاضیان نشده است.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال بیش از ۲۳۰۰ واحد را تکمیل کنیم و تحویل متقاضیان دهیم.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: تصمیم بر این است که ۴۹۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده که هنوز تعیین تکلیف نشده اند در این جلسه مشکلات آنها از نظر تأمین برق، آب و فاضلاب و اجرای شبکه گاز در شهرستانهای مختلف استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفته شود.

باستی تصریح کرد: امیدواریم با همه تلاش جمیع همکاران در اداره کل راه و شهرسازی استان – بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان – شرکت عمران عالیشهر و همه ی دستگاههای اجرایی خدمات رسان ( شرکت آب و فاضلاب – شرکت برق - شرکت گاز و غیره) با تلاش خوبی و موثری که دارند بتوانند مشکلات مسکن مهر را به زودی بر طرف نمایند.

این مقام مسئول افزود: حق همه مردم و متقاضیان در خصوص مسکن مهر این است که تعهداتی را که دولت دارد، هر چه زودتر اجرایی و نهایی شود و بتوانیم واحدها را تحویل متقاضیان دهیم و انتظار می رود با تلاشی که صورت می پذیرد این اتفاق بیافتد و  بتوانیم پرونده مسکن مهر را در استان ببندیم.

نظر شما